неделя, 17 февруари 2019 г.

3304/365 Това бях аз

За трети път се случи да казвам "това
бях аз" на човек от мъжки пол, който е довел до е това състояние растение като това на снимката. И не става въпрос за трето убито растение, а за трети човек от мъжки пол. Някои са много способни и убиват по много на веднъж.
Може би любовта на човек към друг човек е много по-силна, но тя е индивидуална. А любовта към растенията е обща. Индивидуалната любов към някой мъж може да бъде заменена, но любовта към растенията никога. Тя е непреходна.
Но отношението към всеки екземпляр от растенията може да възприема като лично отношение към мен.
Лошо, защото ако нещо стане веднъж е случайност, ако стане два пъти трябва да се обърне внимание, но ако стане три пъти може да продължи да се повтаря.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.