Не виждате това, а прерязано дърво, така че да не пречи на билборда. Може би и снимката не е най-прекрасната, за да се види как е прерязано дървото. Но това, което е долу в ъгъла би било с големината на дези зад билборда, ако го бяха оставили. Би се получило много интересна реклама, ако дървото беше си останало, а рекламата беше някаква индивидулна само за този билборд. Сигурно и на други места има прерязани дървета. Може да се окаже по-ценно да е точно такова мястото, както имотите с по-отрасли декоративни дървета (може би последното е за по-света).
За сега всеки месец се сменя рекламодателя, но след пролетното прерязване на дървото не би могло вече да се постигне този ефект. И някак не се забелязва, че може да се направи такова нещо.
Тъжно начало на деня ми... :(
ОтговорИзтриване