вторник, 19 октомври 2010 г.

261/365 Рожденият ден на Вергиния


Днес е рождения ден на Вергиния, която сега живее в Канада.
За първи път видях това място на 19 октомври 1991 година, на нейния рожден ден, на първия туристически поход, който ходих. А може да съм била водена от родителите на няколко дребни походчета като малка, в които не се включва ходенето до Бай Кръстьо на Витоша, което може би е било по-често явление.
Но този поход от спортната школа на Мальовица през хижата, под върха, по билото и до новата хижа на Седемте рилски езера за около 10 часа (или поне аз го минах за толкова) считам за първия си поход. Вечерта играхме на МДС, имаше някакви англииско говорещи с китара, които пееха песни на Битълс и ядохме торта за рождения ден. На следващия ден валя и слезнахме с някакъв камион. Но от тогава аз лично практикувам малко или много туризъм. За ужас на много хора ходя сама на Витоша. Иначе кой ще ме изтърпи да правя толкова снимки.
На похода от 1991 година може да съм видяла и повече наведнъж, защото сме слизали по билото и сме минали през връх Вазов. Но тогава все още масово беше чернобялата хартиена фотография, която съм практикувала много огрнаничено. Тази снимка е от 3 септември 2006 година и не се качих до Вазов, а само до седмото езеро.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.