четвъртък, 29 септември 2016 г.

2433/365 Шанз-Елизе-то на Пловдив

Наистина точно днес минах през това място, но снимките са от няколко дни по-късно.
Аз съм живяла тук през 1974-1977 години. После съм идвала тук няколко пъти, но до преди 1985. И после дойдох отново тук през 2010. Цели 25 години по-късно. И още тогава бях впечатлена от този булевард. Спомних си за булевард-а с 6-те реда/колони дървета.
За разлика от София тук наистина има 6, и дърветата са доста големи, въпреки, че заради МОЛ-а едната редица е подменена. Наистина изглежда впечатляващ този булевард, в сравнение със софийския. И тази част с дърветата е тоста по-дълга.
И на края пловдивската Шанз-Елизе отива в Братската могила. Дори никъде да не е записано този булевард също може да е замислен нарочно. Оказа, се че преди булеварда се е казвал Малчика, а така се казваше пионерския ми отряд. (Това е информация само за тези, които са имали пионерски отряди.)
Както написах все още не съм ходила на  Шанз-Елизе в Париж. И не съм много запалена да отида. Мислих защо. Може би човек иска да отиде там, когато е силно влюбен. Иначе ще стане като с Кари Брадшоу. Тя казва, че се е готвила за срещата с Париж цял живот. А като се замисля дали съм се готвила за някое място? Особено пък цял живот.
Разгледах снимки от Шанз-Елизе в Париж. Няма по цялата улица 6 реда дървета. Но ако отида там непременно ще снимам дърветата. Странно, ако за нещо ще се готвя за Париж, то е как да снимам дърветата на Шанз-Елизе.
Вижте още стари снимки на мен от това място.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.