сряда, 1 декември 2010 г.

304/365 Недоволна съм от магазина за платове на Дондуков


Днес отидох целенасочено в магазина за платове на Дондуков, бях решила да си купя два вида плат, които са еднакви, но с малка разлика в тона - единия за пола, а другия за елече.
Първо ми отрязаха от единия. После се оказа, че от другия няма как да ми отрежат. И продавачката беше учудена, че съм го искала за нещо, което да се носи заедно, след като изрично попитах дали са еднакви.
Платих си отрязания и казах, че смятам да изключа магазина от списъка за пазаруване. А също и, че ще напиша статия в Интернет. Е поне каза, че това било мое право.
Всъщност може би платовете там не са лоши, но някак не съм пазарувала много от там. Но си спомних, че предишния път ми продадоха плат, на който има отметка, закачена с конец от производителя (или окачествителя), че плата е дефектен. Тогава беше друга продавачка, така че може би коректното обслужване не е на почит там.

4 коментара:

  1. Шефа на магазина веднага ги е смъмрил.И ми се обади по телефона-накарал ги е да правят по 100 лицеви опори

    ОтговорИзтриване
  2. За днес още не е разбрал. А предишната продавачка, която ми продаде дефектния плат, според мен е и вид шеф.

    ОтговорИзтриване
  3. Всички магазини в София продават дефектни платове, тъй като търговците на едро внасят само брак или маломерни парчета. Въпросният магазин е нещо като представителен на един такъв вносител. Това са платове, които са купени на някакви символични цени, понякога даже на килограм. Смятам, че продавачката е могла да изпълни искането ти и да продаде останалото парче с намаление,което няма да е загуба за магазина. Друг път си избирай магазин като този на ул. Симеон, където дават винаги по 20 см. повече и цените им са на една трета от тези в коментирания магазин.
    Мария

    ОтговорИзтриване
  4. Мария, за магазина на ул. Симеон ми трябва придружител, като например ти.

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.