понеделник, 4 март 2013 г.

1128/365 Агро нет

Оказа се, че най-висок рейтинг имам в аграрната мрежа, която използвам. Даже попаднах в топ 10. Навсякъде другаде съм много "далеч от шосето", както му казвам аз. А това не е нещо, което съм учила и съвсем не съм специалист. Интернет е много объркано място.
Хората е желателно да не дават информация в сферата, която работят. Но пък никой не ги спира да даават информация във всякакви други сфери. И така търсещите намират информация не от специалистите, а от ентусиастите.
Колко ли хора се ядосват за това, че пиша за отглеждането на пауловниите и на годжи берито? Това са едни от най-търсените неща в моите блогове. Даже и аз не публикувам информация за отглеждането на определени растения.
Радвам, че съм топ 10 в агро.нет.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.